Få grepp och förstå

Vår jord lider av seriösa problem som vi människor länge försökt lösa.
Det största problemet vi har just nu är miljön.
Många av er klickar förmodligen ut från denna sida nu för att ni ser vad den handlar om och inte orkar bry er. Vet ni vad, det är just det som är problemet. För få av oss bryr sig om vår jord och vår miljö runtomkring oss. Människor runt om oss dör kanske i detta nu pågrund av miljöproblemen och så vet jag att ingen vill ha det. Somliga känner väl att de har fullt upp och ingen ork att ta tag i problemen och det har jag full förståelse för men ni kan alltid göra lite. Det jag skriver är inte att jag kan lösa alla världens problem för det kan jag inte. Men förhoppningsvis kan alla vi tillsammans det vilket borde vara vårt gemensamma mål. Anledningen till att jag skriver denna blogg är för att jag vill få folk att förstå vad det är som måste göras och ge en blick in i verkligheten.

Kommentera här: